NINAS BLOGG

Välkomna att följa med mig i min vardag

fredag 10 augusti 2012

en vecka avklarad..

..efter semestern. Det har gått hyfsat bra. Lite körigt på grund av sjuk personal. Funkat men man har varit trött när man kommer hem!

Summering av semestern är att den varit helt ok. En bra vecka på Öland. Sedan jobbade vi ju en vecka innan vi tog fyra veckors ledigt igen!
Mest har vi fixat och trixat med det nya staketet. Det är klart, och vi är nöjda med resultatet. Nu är soldäcket under renovering... lite fix och trix där är det kvar. Vi väntar på lite grejor innan vi kan göra det klart!!

Annars har vi pysslat med sådant man ska på en semester. Utflykt till High Chaparall med Becca, Nodde och kidsen. En dag som var lyckad förutom att Becca och jag missade ridningen =(... det får bli en annan tur med det inom kort!

Sedan har vi slappat tillsammans med kollektivet vid sjön. Några dagar har ju trots allt varit badvänliga.
Nellie badade och dök så att hon fick ont i örat. Sista helgen besökte vi akuten i Eksjö och hon fick medicament för sitt öra, så nu är hon piggelin igen!

Annars har vi grillat, gjort små utflykter suttit på altanen och druckit rödtjut. Haft det allmänt bra alltså!!

Idag har jag räknat ut att det är 19 veckor till julledighet...kommer att gå skitfort, hehe...

I kväll ska jag ta mig en tur till Hundklubben. Där ska det vara lydnadstävling och jag hade tänkt spana och heja på mina hundvänner som ska kämpa!! Ska bli trevligt...hoppas vädret är med oss också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar