NINAS BLOGG

Välkomna att följa med mig i min vardag

onsdag 15 augusti 2012

Sånt är det....

Sitter just nu på jobbet med kaffe som sällskap! Så var man mitt i veckan, sjutton vad det går fort!!

Man jobbar, promenerar hund, lagar mat, tar hand om kidsen... Allt är som vanligt alltså!

2 positiva saker är att jag har tillgång till en mysig pålle som jag kan ta en tur med då och då... Bra för kropp och själ. Sedan visar det sig att våran nya lilla sällskapsvovve är en kvicktänkt och lättlärd sak som tycker det är kul att träna! Små saker som förgyller tillvaron!

Mindre kul är det att Melle just nu inte trivs så bra på dagis. Många kompisar som börjat förskoleklass, ledsen kille som inte alls vill vara på dagis. Gör ont i hjärtat att lämna honom där :(

Nähä, nu får vi nog samla ihop oss och jobba en stund till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar