NINAS BLOGG

Välkomna att följa med mig i min vardag

söndag 15 april 2012

söndagsångest.....

Längtar efter värmen, dags att kolla in en ny pool nu!
Dags för en ny jobbarvecka...hoppas jag! Har haft ont i magen i flera dagar. ibland som kramp, ibland som lite illamående, fast ändå inte... vet inte riktigt, bara obehagligt! I natt har jag sovit dåligt och jag är allmänt skettrött. Får se hur bara hur natten blir, annars får det bli vårdcentralen istället för jobbet!

Igår brann vårt gamla hus upp, "skams höla" som min morfar kallade det! Tråkigt att se, gillade mitt lilla hus =(. Micke har varit brandvakt där i natt och gått omkring och varit nostalgisk! Ibland undrar jag hur det varit om vi bott kvar...

Helgen i övrigt har varit hyfsad. Igår morse red jag trots magont, efter det fick jag ont i rygg och armar, tror det kallas träningsvärk? Galopperade över bommar, min lilla häst tyckte det var roligt och laddade på bra. känns i kroppen idag =). På eftermiddagen så var Irma här och lekte. Jag var vid ridklubben en sväng och miljötränade Miini. Hjälpte även till att bygga lite bana, kul att träffa lite gammalt hästfolk! Efteråt följde Nina och Signe med hit på en fika.

Idag så har vi gått tipspromenad, Jag hade elva rätt, bra jobbat och Nellie vann barntipspromenaden, ännu bättre jobbat! Sedan har vi varit sociala med släkten, fika hos mams och paps. Och sedan middag hos bittan och Rolle!

Tror det blir en tidig kväll i kväll. Båda vuxna är helt slut.
Välkommen v16!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar