NINAS BLOGG

Välkomna att följa med mig i min vardag

fredag 27 april 2012

Räkningar betalda....igen

Tycker att det nyss var slutet av mars...och nu är det redan april! Lite gladare blev man ju denna månaden då förra var en katastrof..

Mars kan vi sudda ut, radera..pissmånad!

Den ena förkylningen på den andra, dessutom en vecka med rejälja magkramper och skit...ingen träning och börjat smaska socker igen....Firar av denna månad med ett glas rött, för sedan får det banne mig vara nog! Gymmet nästa!
I morgon blir jag upplockad av Zara för att återigen ta en ridtur. Trevligt, men dock ett litet påhäng. Är sugen på hundträning igen nu när vi har en valpis. Dessutom börjar familjen tycka det är sådär när jag pyser varje lördag. Tror jag det då vi på veckorna mest träffas över kvällsmat och nattning.

Men nu är jag ledig i fyra dagar, nice. I morgon får det bli jönköping på eftermiddagen. På söndag ska vi till badhuset...det har Nellie skrivit in i almanackan sedan länge. Måndag är det hyfsat lungt och på Tisdag så blir det två kalas på en gång. Papsen har fyllt och ungarna ska till klockaregården på barnkalas!

Nu blir det nog soffan en stund innan ögonen ramlar ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar